vendredi 18 mai 2018

تو دهنی محکم اصغرفرهادی و گورباچف به حاج آقا خامنه ای و رژیمش



همه آثار كه شامل برنامه هاي راديو و تلويزيوني و تمامی آرشیو برنامه ها بزبانهای مختلف و نوشته ها و مقالات و دانلود چند کتاب از 130 جلد کتاب چون من با خدا رقصیدم+خدارادرخواب دیدم زاز زاز گریه میکر+دینداری و خردگرایی+آیین جهانی میترا و از میترا تا محمد+افسانه افسانه ها+قرآن سروده ای بسبک پارسی و سازمان جاسوسی الله و خیام و این جهان فرسوده و علی شریعتی فریب بزرگ افسانه پرداز و افسونگر شیرین سخن و منم آن فرح زیبا و نمایشنامه همشهری و نمایشنامه ماموریتی بنام صمد نمایشنامه ترور در پاریس و آئین اوستا با پیش درآمد بیش از بیست شخصیت برجسته ایرانی و گفتگوهایی با تاریخ و سالنامه هفت هزار ساله آریایی میترایی و سرگذشت خیام و حافظ و فردوسی را در بالا که همین سایت اوپینیون دات پی ام می باشد سايت

opinion.pm
بیابید

برنامه سیاوش اوستا در یاد روز خیام و سرگذشت او بروایت سیاوش اوستا و شجاعت اصغر فرهادی دز رابطه با زن هنرپیشه اش در برابر دوربینهای خبرنگاران
سخنان ضد استعماری محمد رضا شاه
گوربچف زمینه روانی خیانت روسیه را فراهم کرده و خامنه ای را نوکر جمهوریخواهان امریکا دانست
گورباچف آخرین رهبر شوروی سابق: رهبر ایران دست‌نشانده مستقیم آمریکا است. هر گاه بازار اسلحه سرد می‌شود، رهبر ایران به فرمان آمریکا یک تنش منطقه‌ای ایجاد می‌کند
گورباچف در سخنرانی پیرامون جنگ سرد در قرن ۲۱، در دانشگاه کلمبیا آمریکا: بزرگترین حمایت ایران از دولت اسرائیل در زمان پرزیدنت احمدی‌نژاد صورت گرفت
جنگ سرد، جنگی است زرگری بین دو نیروی به ظاهر دشمن برای حفظ و گسترش منافع طرفین.
به خاطر دارم در اوج جنگ سرد پیوند من و ریگان به قوی‌ترین شکل ممکن بود.
هر دو اقداماتی را انجام می‌دادیم تا بتوانیم موقعیت خود را در کشورهای دارای منافع گسترش بدیم در عین حال به دنبال برتری نسبت به هم در جهان هم بودیم.
امروز کشور ایران، کشوری است که تنور جنگ سرد را گرم نگه داشته است.
هرگاه سیاست‌های امریکا اقتضا می‌کند که فروش اسلحه گسترش یابد، ایران اقدامات ایذایی را شروع می‌کند.

هرگاه جهان علیه اسرائیل موضع می‌گیرد، ایران اقدامی ضد صهیونیست انجام می‌دهد و کشورهای جهان در دفاع از اسرائیل متحد می‌شوند.

بزرگترین حمایت ایران از دولت اسرائیل در زمان پرزیدنت احمدی نژاد صورت گرفت.

احمدی‌نژاد با رد موضوع هلوکاست و توهین به تاریخ شکل‌گیری اسراییل، باعث شد دو ابرقدرت اروپا که خود باعث مهاجرت اسراییلی‌ها به فلسطین شده بودند، در اقدامی مشترک از اسراییل حمایت کنند به گونه‌ای که طی ۳ سال دولت وقت اسراییل علاوه بر دریافت کمک‌های مالی میلیاردی، بتواند به راحتی شهرک‌های خود را توسعه دهد و با حربه مظلوم‌نمایی توانست کمک‌های نظامی گسترده‌ای از انگلیس، فرانسه و امریکا دریافت نماید و حتی از کشور عربی اردن یک کمک ۲ میلیارد دلاری بلاعوض دریافت نماید.

به گونه‌ای که نتانیاهو در مجلس اسرائیل گفت: هیچ‌کس به اندازه احمدی‌نژاد به تثبیت اسراییل در منطقه کمک نکرد.

از طرفی ایران با تجهیز حزب‌الله و انجام جنگ ۱۳ روزه با اسراییل، خود را به عنوان تهدید جدی خاورمیانه معرفی کرد و باعث شد کشورهای عربی که دنبال ارامش و امنیت در منطقه می‌گشتند، ایران را طرد کنند و جبهه مشترک علیه اقدامات ایران تشکیل دهند.

در واقع ایده ناتوی عربی، صرفا در جهت مقابله کشورهای عربی علیه ایران تشکیل شد.

در این بین تجهیزات این ناتوی عربی را چه کسی باید تامین می‌کرد؟ پاسخ روشن است: آمریکا

بسیار واضح است که رهبر ایران دست‌نشانده جمهوری خواهان آمریکا است.

چرا که تمام اقدامات ۳۰ سال اخیر صرفا در راستای منافع نظامی آمریکا است. حتی در جایی‌که به ظاهر ایران منفعتی بدست آورده، آن منفعت در راستای اهداف جمهوری‌خواهان آمریکا بوده است.

در واقع شکل‌گیری ایران‌ جدید بعد از خروج شاه از ایران در جهت کنترل اقدامات تروریستی منطقه بود، اما با فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، نقش ایران به دشمن زرگری آمریکا تغییر کرد.

ایران از زمان گروگان‌گیری سفارت آمریکا در جهت تامین منافع جمهوری‌خواهان آمریکا قدم برداشت. هر چند به ظاهر دنبال شعارهای انقلابی خود بود اما در عمل دقیقا همان کاری را انجام می‌داد که جمهوری‌خواهان دیکته می‌کردند.

ایران با طولانی کردن گروگان‌گیری راه را برای تخریب حزب دموکرات برداشت و ریگان با شعار آزادی گروگان‌گیری و تنبیه ایران بر سر کار آمد.

بلافاصله با روی کار آمدن ریگان گروگان‌ها آزاد شدند و طی ۸ سال ریاست جمهوری ریگان ایران ۸ سال جنگ با عراق را تجربه کرد.

هرگاه دموکرات‌ها اقداماتی برای پایان‌ جنگ انجام‌ می‌دادند، ایران یک حمله نظامی جدید تدارک می‌دید و اقدامات صلح را به تعویق می‌انداخت.

طی ۸ سال جنگ، ایران از طریق ایرلند تجهیزات نظامی خود را از ایرلند می‌خرید و پول آن را به دولت آمریکا می‌داد. عراق نیز تجهزات خود را از شوروی و یوگسلاوی می‌خرید.

بعد از جنگ نیز ایران با ایجاد دشمنی در منطقه، بازار تسلیحات آمریکا را داغ نگه داشت به گونه‌ای که امروز بیش از ۷ تریلیون دلار تسلیحات در منطقه خاورمیانه انبار شده و قطعا این انبار در جنگ نهایی با ایران مصرف خواهد شد.

جهان آماده جنگ می‌شود و یقینا این جنگ با ایران خواهد بود.

۷ تریلیون دلار اسلحه در انبار خاورمیانه هست که در جنگ نهایی با ایران مصرف می‌شود. ۷ تریلیون دلار اسلحه برای تخریب ایران کافیست. بازسازی ایران ۱۵ تریلیون دلار هزینه دارد.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire